Ro till andra sidan sjön..

Åh, vilken underbart väder. Det slog om över en natt och blev sommar. Hinner inte med, nu klär man på sig så man svettas ute istället. Men hur skönt som helst är det!

Idag har jag jobbat tre och en halv timme på en annan förskola än jag brukar. Spännande. Ska vara där imorn också och två dagar i juni. Senare idag ska jag iväg och fota Missen, undrar hur det ska gå?

I helgen var vi på 30-års kalas. Det var superkul. Dock fick jag inga kort då min kamera beslutade sig för att lägga av... tråkigt.



Robin och jag på maskerad

Födelsedagsbarnet!

 

 

Usch, jag är så stressad så jag har inte nån ro till att sitta still. Jag har så mycket att göra som jag inte kan göra själv så jag vet inte hur det här ska sluta.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven & liten i magen

Hejsan, tack :) Jag är 165 & kimmie 166. Vadådå? :p

2010-05-20 @ 12:35:33
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: Linda- mamma till keven & liten i magen

Haha okej, ah ser ofta ut så eftersom jag mer sträcker på mig och han (som många killar, haha) "hukar mer".

2010-05-21 @ 11:55:29
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback