Man kan inte styra över tröttheten!

Morrn!

Jag blev ensam inatt, Robin stannade hos några kompisar och sov där eftersom han skulle upp och jobba 05.30 imorse. Jag tänkte se "Prison Break" och läsa tidning och ha mysigt men jag somnade i soffan. Jag hann se ett och ett halvt avsnitt innan jag somnade. Jag har sovit så skönt inatt, längesen jag kände mig riktigt utvilad.

Däremot går jag inte ner nånting i vikt. Har ju börjat träna och motionera påriktigt nu och tänkte bli av med några kilon. Det går inte så bra just nu så jag får ta till drastiska metoder till veckan. Har väl inte legat i så hårt på kostfronten heller så får skylla mig själv..

Idag ska jag jobba från tolv till fyra. Var längesen jag jobbade där nu, får se om jag kommer ihåg hur man gör, haha! Kom till "Toys r us" i Birsta idag och handla av mig!

Paketet till Ingela, tidningen som jag inte hann läsa och Robins nya skor.

 

Nu ska jag göra mig iordning för jobb, sen ska jag greja på lite om jag hinner. Ha en bra dag!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback