Kristi himmelfärds...

Godmorgon!

Har skapat mig en dygnsrytm som är väldigt bra. Jag lägger mig senast tolv nånting och vaknar själv runt åtta, nio tiden. Så skönt att ha hela dagen framför sig. Idag var det ingen sol men det kanske blir?
Undrar vad vi ska hitta på idag då, jag hörde nånting om att någon behövde hjälp med något i Krånge så vi lär ska åka dit hela dagen.
Igår var jag och Ingela till Birsta, fick en massa ärenden uträttade. Utom present till henne, hon var ju med så det gick ju inte. Får kanske fixa det idag eller imorgon istället. Pengarna börjar sina också, har en del kvar att lägga dom på så jag vet inte hur det blir. Bilarna ska fixas och besiktas och så vidare.

Varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet av pengarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback