Den som lever får se

Veckan som gått har varit rätt så intensiv.
I måndags kom mamma hit, vi var till Sofia på hennes skola och mamma fick ansiktsbehandling och jag fick manikyr. Efter det var vi i Birsta och shoppade lite saker.




Tisdag, onsdag och torsdag fick jag jobba på dagis, mycket bra!! Efter jobbet på torsdagen träffade jag Paula i Birsta och vi kikade på konfirmationspresenter. På kvällen var jag och Robin på bio, vi såg "Farsan". Inte så jättebra film men det var vi och två personer till i salongen, rätt så skönt.

Idag ska min kusin konfirmeras, så klockan ett ska vi vara i kyrkan. Jag funderar på om Robin kommer hinna hem då han slutar tolv och har över en halvtimmes restid hem. Jaja, den som lever får se!

Justja!! Igår ringde de från ett av jobben jag sökt i sommar, var dit och fick schemat igår. Det var inte många timmar men bättre än inget. Ska bestämma mig till på måndag eller tisdag senast. Känns bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback