Tjugotvå år

Så var man 22 år då! Är det nu livet börjar eller? Tycker jag har väntat länge nog nu. Skämt och sido.. Det har varit en bra dag. Massor med trevliga människor kom för att uppvakta mig och jag fick så mycket fina presenter.

 

Imorn ska jag jobba, ledig torsdag för då är det studenfirande, jobba helgen och måndag. Ledig någon dag sen jobba igen. Så det är fullt upp nu ett tag sen får vi se vad som händer :)

 

Nu ska jag titta lite på mina fina presenter och kanske ta min nya ögonmask och lägga mig och sova?

 

Tack för en jättebra dag :)


Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven & liten i magen

när vi inte äter på frukostcafè så menar jag nybakade frallor och/eller färdig gjorda frallor/baugetter.

kram

2010-07-23 @ 18:55:31
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: Ewa

kommer det nåt nytt snart

2010-10-19 @ 23:39:30
URL: http://sofiiiaae.blogg.se/
Postat av: Mamma

och här var det inge nytt

2012-01-07 @ 00:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback