Time is now

Vad tiden går fort, känns som jag inte hinner med mig! Ibland blir jag lite deprimerad när jag tänker på hur snabbt tiden går, hur mycket äldre man blir och hur det ska sluta allting. Hade någon period då jag inte ens ville tänka på hur gammal jag var för jag tyckte det kändes så hemskt, ville inte känna mig äldre än 18. Nu har jag nog kommit över det där med åldersnojan tror jag, jag är ju för fan ung. Kommer hinna med massor med roliga saker innan jag dör, skämt och sido!

Har ett projekt på gång nu, det ska bli så sjukt kul. Är nervös och pirrig hela dagarna nu så jag känner mig lite mycket tankspridd, mer än vanligt om det går? Äntligen är en dröm på väg att uppfyllas, glad!!
Känns bra att göra nånting för min egen skull, för att jag ska må bra. Jag tror jag är värd det faktiskt!?

Snart fyller jag ååår, känns också lite konstigt. Ska handla och fixa lite på söndag tänkte jag, kanske baka nåt? Vet inte om jag orkar, får se.

Nu ska jag göra mig iordning och sen åka och jobba, i min bil med ny ruta, inga stenskott, inga repor, inga sprickor. Sjukt ovant att se ut genom rutan!!

Ha en bra dag i solen :)


 

 


Kommentarer
Postat av: Kristina Gustafsson

Ja, visst är han :) Speciellt när han gjort nått hyss eller springer runt och bär på saker som en liten hund, haha!

2010-06-05 @ 22:49:37
URL: http://kristinagustafsson.bloggplatsen.se
Postat av: Kristina Gustafsson

Antingen så får vi ge han till Mustafas familj som bor på landet, eller så får någon vän ta över honom, kan tom bli så att vi tar med han hem till Sverige. Har inte riktigt kollat upp vad som gäller för att få göra det. Men på något sätt ordnar det sig. Får jag hoppas..

2010-06-05 @ 23:01:39
URL: http://kristinagustafsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback