Min sista timme är kommen!

Så var min sista timme som 21-åring kommen. Hua, lite sorgligt men det blir nog bra ;) Idag kom min älskade vän Paula, helt oväntat spontant sådär. Det är så det ska vara! Vi åt middag tillsammans hos mig och pratade på. Härlig människa det där. Annars idag har jag tränat och varit ute och gått. Städat hela lägenheten och bakat tårtor. Somnade även en sväng på eftermiddagen, i soffan. Inte bra, men jag har ju inte problem med att somna sen på kvällen, det är ju tur det iallafall! Jag kan nog inte sova för mycket tror jag!? Jaa, jag vet inte vad jag ska hitta på att skriva. Ska nog lägga mig och läsa eller nåt sånt tråkigt.

Sov gott :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback