Vad som varit och vad som skall vara

Tänkte att jag skulle försöka börja skriva lite igen, anledningen till varför det alltid slutar med att jag inte skriver alls är ju för att jag har ett väldigt ohändelserikt liv. Eller så beror det också på att jag aldrig har tid för att det händer alldeles för mycket i mitt liv, eller för att jag i slutändan helt enkelt inte orkar... Vem vet?

Iallafall så har jag jobbat på Ica Maxi i sommar, har varit ett varierande och intressant jobb. Finns såklart saker att klaga på men just nu vill jag bara ha något att göra som ger mig pengar, så jag försöker få tag i så mycket extrajobb som möjligt där.

Vi har umgåtts mycket med både min och Robins familj i sommar och har hunnit åka till Liseberg och Frösö Zoo. Gjort av med pengar på Selånger marknad, sålt en bil och varit dödsjuk. Det senare har slagit till igen nu men jag tänker inte ge vika den här gången!

Har funderat mycket på att skaffa en liten kisse också, ger lite liv åt vardagen och så. Vet inte riktigt vart Robin står i frågan men jag förstår inte varför han skulle vara emot det? Mat och vatten är ju inte jobbigt att ge och tömma lådan får väl jag göra då om han känner att han inte klarar det. :P Jag skulle iallafall väldigt gärna vilja ha en, katter är ju inte krävande heller utan de sköter ju sig själva.

Det som står på schemat härnäst är att jobba idag och på onsdag vad jag vet nu. Senare i veckan ska vi börja packa och göra oss mentalt förberedda för en utlandsresa, ska bli så härligt. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback