Okoncentrerad!

Idag har jag jobbat igen, det är väldigt bra om man tänker på vad mycket mer pengar jag får nästa månad. :) Var på bageriet först och pulade bröd fulla skåpen, inte så jätteroande men men. Efter det var det Maxikök som gällde (man bjuder kunderna på diverse smakprov) och det gick ju som det gick. Jag lyckades smälta en plastburk på spisplattan! :( Men vad gör väl det egentligen?

Köpte med mig en rökt makrillfilé hem och åt den med potatis och gräddfilssås, kul att prova nåt annat en gång. :) Robin han är som vanligt lika tråkig och vill bara ha sina makaroner... Efter maten hetsåt jag ostkaka, inte bra, inte bra. Förstår inte varför jag gör sådär, vet ju själv hur fruktansvärt dåligt jag mår efteråt!!

Imorgonkväll tar vi ju tåget mot Arlanda också, undrar om vi kommer missa tåget eller inte? Jag är orolig över det där, mycket orolig! Inte har jag packat klart än heller, jag känner mig helt borta i skallen, har inte ens fattat att vi ska åka tror jag. Vet inte vad som ska packas och vet inte hur jag ska göra det, ibland är jag nog ganska omständig. Jag kan inte fokusera helt på nånting om det inte är städat i alla rum först. Som nu, nu ligger disken inne i köket och väntar, men det är det enda som är oordning här nu. Ändå kan jag inte koncentrera mig, bara för en enda skitgrej! Så jag måste helt enkelt tvinga Robin att diska så jag kan packa sen, haha!

Jaja, får se om jag skriver något imorn innan vi åker. Det är ju som sagt rätt sent vi åker så jag har ju hela dagen på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback