Kaos i min skalle

Har ju blivit lite smått förkyld igen.. Det började i lördags då jag och älsklingen min skulle åka och äta 2-årsmiddag på Jops inne i Sundsvall. Ont i halsen och allmänt seg liksom. Kände att jag verkligen inte hade tid att bli sjuk så jag vidtog alla åtgärder jag kunde och tror jag stoppade det så jag har nu endast lidit av fruktansvärd nästäppa. Hellre det än feber och sängliggande igen, var ju dödssjuk i somras!

I måndags när jag jobbade träffade jag Allan. :) Var säkert minst 4 år sedan jag träffade honom sist. Det var väldigt roligt att träffa honom igen. :) Idag har jag också jobbat, jobbigt med allt snorande men det gick bra. Har väldigt ont i huvudet nu men det går nog över bara jag vilar mig lite. Fick även jobb imorn och på lördag också och jag har inte en aning om hur jag ska hinna med allt nu, det är ju bara fyra dagar kvar tills vi åker.

Att göra:

* Hämta pengar på Forex
* Hemmakväll och hämta en skiva
* Jobba
* Tvätta på fredag
* Packa
* Byta linne på Gina Tricot
* Städa
* Försöka hinna träffa Emma


Ja, som sagt jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Har inte packat en endaste grej än, det är kaos i min skalle nu kan jag ju tala om!


Kommentarer
Postat av: Sandra

har har du lösningen:

Ta med dig Emma på gina tricot och forex.

ha hemma kväll samma dag som du jobbar.

packa och städa medans du väntar på tvättmaskingen

på fredag =)

2009-09-12 @ 13:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback