TV JÄVEL!

Veckan som gått-

- tisdag: Var till tandläkaren hemma i Fränsta. Var helt säker på att jag hade ett hål då det ilat som tusan i den tanden bara jag druckit vatten och så. Tänkte inte så mycket på det men när jag satt i väntrummet med min pojkvän slog det mig att fan.. Om jag har hål måste jag ju laga, inte nog med att det kostar pengar så måste jag ju ta bedövning vilket betyder spruta i munnen. Fyfan, jag hatar sprutor!! Men jag hade inga hål, jag blev hur glad som helst! :) Superbra dag!!

- onsdag: Grattis syster! Fyllde 17 år :) Synd att hon gick i skolan hela dagen bara men på kvällen kom några släktingar och vi åt tårta och kakor så jag mådde så illa sen :P



Vovven min med sin nya nalle :)



Tårta :)

En mycket rolig dag :)

- torsdag: Gjorde inte ett skit.

- fredag: Klev upp vid 8 och åkte på en bilskrot. Han som jobba där är blind, men stog ändå och meckade med bilar och skulle när vi var där, montera ur en motor ur en bil :P haha! Robin fixade med bilen och åkte och jobbade. Jag gick en sväng och när jag kom hem gick tvn sönder, jävla skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- IDAG! Har inte gjort ett skit, deppat över att min tv är trasig. Skit! Ska snart åka till Willys och handla när Robin kommer hem.

Ha en bra kväll ni som får se Robinson! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback