Torsdag redan?

Dåligt det går med skrivandet. Har väl inte så mycket att skriva nu heller men..

Kan iallafall inte sova som förut längre. Jag har aldrig haft problem med att sova eller att somna. Har alltid kunnat somna nästan när och hur och var som helst. Det är inte det som är problemet nu heller utan det är att jag vaknar mitt i natten och känner mig pigg. Inte sådär spralligt pigg utan mer som att jag har sovit klart fast ändå inte. Jag fattar inte, jag har alltid sovit hela nätterna och kunnat sova ända fram till 12-1 om jag velat det. Nu är jag vaken, klockan är inte ens halv tio och jag somnade vid halv två igår. Normalt sett hade jag sovit till elva iallafall men som sagt, jag sitter här nu och är pigg.

Det är ju visserligen superbra att jag är vaken och pigg nu. Det har jag ju alltid sagt, att jag vill vara morgonpigg och inte sova bort hela dagarna. Det skulle inte göra nåt om jag ändå bara fick sova hela natten. Jag blir så less på det här nu. Är det inte händerna som domnar bort så är det sömnproblem!


Har varit hemma i Fränsta nu sedan i söndags. Kom hem igårkväll. Har inte gjort så mycket där heller, slappat mest. Gått på promenad nån sväng, åkt lite skoter, ätit pizza, busat med vovven och hälsat på farmor och farfar. Hann även säga hej till mormor :) Jo just det! Bilen har ju låtit som världens bullermaskin nu på senaste så jag blev less på att det aldrig händer nåt och gick ut och skulle fixa biljäveln själv då! Pappa skrattade åt mig och sa: "Ska du?" Haha, men ut gick jag och efter kom både Robin och pappa. Innan dagen var slut så hade dom lagat bilfan och pappa hade bytt en trasig grej på sin bil också. Inte dåligt! :)


Har ju även loggat in på Facebook igen, vilket betyder att min profil har aktiverats igen. Får se hur länge jag stannar den här gången :P

Nu ska jag klä på mig och äta nåt kanske, sedan ut i solen?



Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Söten! Fin du är på kortet!

Jag läser ikapp din blogg idag, har inte läst bloggar på ett bra tag.

Ta å börja Facebooka tycker jag! Jag hänger där jämt =D haha



Vore trevligt att ses snart igen, så vi inte glömmer bort varann.. =( Stoooor kram på dig! /Linnea

2009-03-24 @ 10:31:19
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback