Tisdag

Ska snart sticka iväg på arbetsförmedlingen för påskrift så jag får nå pengar :) Vad ska jag göra resten av dagen då? Jag har absolut ingen aning. Tänkte iallafall ta en promenad, kanske bort till E.On en sväng. Tänkte eventuellt bjuda hit min kusin och om hon vill komma kanske vi kan ha lite myskväll. :) Nåt gott att äta kanske, men måste bli nåt nyttigt då!
Ja vi får se vad som händer, inte ens säkert att hon ha lust att komma hit heller.




Jag har hejarramsor i skallen hela tiden, sjunger jag inte på  "Ååååhhh Johan Backlund, shallalalalala Johan Baaacklund" så är det "Ställ er upp, ställ er upp, ställ er uuuupp. Ställ er upp, ställ er upp, ställ er uuuuupp. Ställ er upp, ställ er upp, ställ er uupp! Ställ er upp, STÄLL ER UPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"




Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag blir helt jävla galen snart! När jag gick till min kusin igår sjöng jag inuti mitt huvud "TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA, HEJA HEJA HEJA TIMRÅ" i takt med fotstegen i snön. FYFAN!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vill se matchen imorn, jag vill se matchen imorn!!!

Kanske skriver mer sen, har ju tänkt baka sen förra veckan så jag kanske tar tag i det idag, vem vet.

Tills vidare.................................................................



JOBBA JOBBA JOOOOOBBA!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kom hem och se den :D

2009-03-10 @ 14:52:30
URL: http://sofiiiaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback