Solen väckte mig..

Iallafall, i torsdags efter vi hade städat undan (Robin hjälpte faktiskt till helt självmant) åkte jag och Linn till Birsta, jag lämnade igen några saker på IKEA och sedan köpte jag present till min lillasyster som snart fyller år. Efter det var det bara Willys kvar, handlade lite där och sedan åkte vi hem. Hann inte mer än så då vi kom iväg så sent. Kanske var lika bra, annars brukar man ju kunna plocka på sig massa annat som man inte behöver :)
Vi såg på "Bedtime Stories" men jag somnade, var så trött så jag får se klart den en annan dag :P

Igår tog jag en riktig långpromenad, skönt det var! Kändes som vår även fast solen inte sken. Det var bart på backen och lagom varmt. Jag hade såklart lite för mycket kläder på mig men det gör ju inget. När jag kom hem badade jag samtidigt som jag såg på "Greys Anatomy" och efter det lagade jag Fetaosfyllda färsbifffar med hemmagjord potatismos och tsatsiki. Det vart jättegott :)

Idag ska jag till min faster och tvätta, hon har tvättstuga och det fanns ingen tid här. (Som vanligt!) Det gick ju så bra sist så det kanske går lika bra den här gången. Tar med mig det jag behöver tvätta så får vi se hur mycket som hinns med, det är ju såklart hennes kläder som är prio 1!




Nu ska jag göra mig klar och höra om Lena är vaken så jag kan komma med tvätten nu innan Robin åker till jobbet. Jag vill ju inte gärna kånka på 50 kilo tvätt på "stan" :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback