Ont i skallen

Vad ska jag göra idag? Hade varit kul att ha något att se fram emot men jag har ingenting planerat. Hade hoppats på sol från tidiga morgonen men den är inte riktigt framme än. Kanske kommer den fram om någon timme får vi hoppas :)

Har sovit dåligt inatt, usch det är jobbigt. Det är också nånting som låter med jämna mellanrum, som ett dovt brumljud kan man kanske kalla det. Det är svårt att beskriva men jag funderade igår på om det var någon ovanför oss som snarkade men det kan det knappast vara. Ljudet var kvar imorse och sen vet jag inte om nån kan snarka så enformigt :P Det är iallafall ganska irriterande, det har inte låtit sådär förut.


Jag vill vara utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback