Måndag - skööönt!

Igår blev det en kortare promenad, när jag kom hem fixade jag lite tacogratäng och gjorde degen till matbrödet. Jag glömde dessvärre bort degen totalt så den står på bänken nu och har nog jäst lite väl mycket. Så jag får slänga den, synd på mjölet :/

Idag snöar det, fyfan! Samtidigt kan man inte klaga då det ändå inte går att göra nånting åt, så det är bara att finna sig i skiten om man säger så :P Måste iallafall fixa en ny deg idag, haha! Blir det inte snöstorm så kan jag gå en sväng också. Måste också plocka undan tvätten och dammsuga av lite här. Imorgon åker vi ju ner till Fränsta igen. Jag ska till tandläkaren vid två och på onsdag fyller Sofia år :) Det blir nog kul!

Ha en bra snödag!



Jag i Malta med delfinen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback