Hos faster :)

Sitter hos min faster nu. Vi har varit superduperduktiga idag!

Jag fick skjuts hit vid 10 av min älskling. Ville som sagt inte kånka på all tvätt. Satt och pratade en stund med Lena och hon hade planer på att städa. Sagt och gjort, Erika som är städmänniskan nummer 1 satte igång. Och tillslut hade vi städat hela lägenheten och gjort jättefint. Vi var klara vid halv ett ungefär. Fikade lite och sedan la jag mig i solen ute på balkongen. Sanna kikade förbi en sväng också, kul att se henne. Var längesen nu :(

Klockan två hade vi tvättid, ner i källarn och börja tvätta. Gick hur bra som helst. Dom hade även satt in en ny tvättmaskin och en ny torktumlare. Sur är jag för att inte vi får nåt nytt!!!
Synd bara att alla kläder inte hann torka och att vi strulade ihop alla jävla strumpor plus att 2 av mina strumpor försvann spårlöst :(

Nu håller Lenis på att tända världens alla ljus, ska gå och hjälpa henne så att hon blir klar nångång :P Heheh he

Sedan kommer Robin och får lite mat här av min snälla faster, sedan blir det väl Robinson. SOM JAG LÄNGTAT!!!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback