Händelserik Onsdag

Sådär då va den här dagen över också. Timrå vann och FYFAN VA JA BLEV GLAD!! Underbart :)

Iallafall så började dagen med att jag vann. Jag skickade in ett mail till en tävling för nån vecka sedan. Tänkte bara att när det ändå inte kostar att tävla kan man ju lika gärna tävla. Så jag skickade in och tänkte inte mer på det där. Vad kom i brevinkastet idag? Jo, jag vann!! Haha! Jag blev så jävla glad. Det var inget speciellt men just det faktum att jag vann för en gångs skull :) Jag är glad!!!























Jag och älskling såg även på "Bolt", jättebra film :) Den va mycket känsloladddad så jag fick hålla mig från att börja storgrina..



Den var jättebra, enligt mig värd att se :) Ska se den igen och igen och igen oc......

Sedan var vi och hämtade hundarna som jag ska låna, kanske till på fredag om det går bra för ägarna :) Vi har haft mysigt idag, imorn ska vi ta en lång promenad!


Jag fick även lite blommor av min moster som kikade förbi en kortis :) Tack så mycket!
Nu ska jag lägga mig och kolla på antingen "Andra Avenyn" eller "Herre på täppan".

Sov så gott





Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback