Första delen av veckan.

Så har det gått några dagar igen sen sist jag skrev nåt här.

Igår gick min toalett sönder, eller ja. Den hakade upp sig så det rann vatten i den hela tiden och det gick inte att spola. När väl vaktmästaren kom så hade det pinsamt nog rättat till sig. Han bytte nånting ändå så det kanske slipper bli likadant igen.
Var in på Timråbo idag igen och sa till om golvlisterna och att drar från balkongdörren, så förhoppningsvis kommer han förbi och fixar det där idag. Jag känner mig så dum som är där och klagar och vill ha åtgärdat hela tiden. Men samtidigt så är det ju deras byggnad och hade det varit jag som ägt den så hade jag ju fått fixa det själv. Så det borde ju samtidigt vara bra att jag säger till. Jag betalar ju inte för värmen heller och om det hela tiden kommer in kalluft så får dom ju betala mer värme...... Ja, jag klagar säkert inte mer än nån annan :P

 I måndags var vi iaf kvar i Fränsta, var på en promenad och en sväng på apoteket. Världens bästa mamma betalar allt jag tänker köpa så har inte gjort av med nå pengar alls. När jag vinner pengar ska jag bjuda dom på en resa, så nu hoppas vi att jag vinner nångång :P Haha!
Åkte hem ganska sent på kvällen och syrran följde med hit till Timrå.

Tisdag var jag och syster i Birsta och kikade lite. Sedan hem och skynda på med kläder och grejer och åkte till Skönviksbacken med kusin och åkte lite skidor. PAIN som fan in my feet, men vad gör det? :P


Jag har ont i fötterna, därför jag låter sådär i slutet :P


Idag har jag bara varit på Arbetsförmedlingen, tog en VÄLDIGT rask promenad dit bort imorse så nån nytta har man ju iaf gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback