Det löser sig...

...ALLTID! Det är ju det jag säger. Min sambo har lite föör lätt att stressa upp sig och må dåligt om saker inte går som de ska. Det har jag full förståelse för, jag var likadan förut. Nu på sistone har jag mer blivit en som tar det som det kommer. Det ordnar sig alltid, på nåt sätt. Det är jobbigt när bilen går sönder och just då blir det lite stressigt och så men man får ta det för vad det är, man kan ju ändå inte göra det ogjort :)

Jag har blivit en mer positiv människa när det gäller såna saker och det är väl bra?


Alltså, båda bilarna är nu hela igen och pappa ska ta med min TV när han åker hem inatt. Så får vi se om den går att lagas, annars så ordnar sig väl det också!?!??

Nu ska jag träna lite här inne för mig själv. Sov gott sen allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback