Vitlök :D

Känner mig ren och fräsch nu :) Jag vet inte om det bara är jag men när lingonveckan är här så känner jag mig så äcklig.
Tog mig iallafall en dusch, filade och skrubbade fötterna och oljade in kroppen med barnolja så jag inte blir så torr nu när temperaturen växlar så mycket. Det är bara naglarna som ska fixas så är jag fulländad :P Haha!

Jag känner mig mer och mer sjuk, men jag ska fan inte låta det komma. Har gjort potatisklyftor med fetaost, svamp och massa vitlök nu som vi ska äta med kotletter :) Hoppas det blir gott bara.. Jag vill sova, samtidigt som jag vill göra nåt. Är så sjukt rastlös, sitter bara här och hänger.. vad fan ska man hitta på?

Lilla Lisen gumman, jag vill ha dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback