Timrå förlorade :(

Igår var väckaren ställd på åtta. Vi var dötrötta båda två men lyckades häva oss ur sängen ändå tillslut. Joel skulle komma och kolla på Robins bil som krånglar hela tiden och sedan skulle darling åka och jobba så därför var det lite bråttom.
Medan dom var ute gjorde jag mig i ordning så jag kunde följa med Joel direkt till Lagga där hans tjej skulle ha ljusparty och jag skulle vara barnvakt på kvällen.

Blev bjuden på mat på Oleary's samtidigt som vi kollade på matchen där. Åkte tillbaka till Lagga och sen skjutsa in Joel och Jessica till Timrå igen. Linda var lite ovanligt gnällig men somnade tillslut med Sannas sällskap :) Vid halv 1 åkte jag och älsklingen min hem och sov.

Idag har jag städat lite, har bara sovrummet kvar som är full med tvätt som ska plockas undan. Har duschat och fikat lite och funderar på om jag ska ta tag i bakningen idag innan ingrediensera blir gamla :P

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback