Tillbaka till Fränsta

Haha, ännu ett läsarrekord. Kan det vara för att jag har "visat" mig lite mer här i internetvärlden? :P

Igår var jag och min kusinis på en promenad, inte nån jättelång men det var skönt att komma ut :) Efter det så gick vi in till mig och fikade och spelade kort. Vi har hamnat i nån sån period då, spelar kort och spelar kort. Sen när man har glömt det där kan det gå nära ett år innan man kommer på att: "Justja, det var ju så kul, ska vi spela? " Haha!

Idag ska vi dra hemöver iaf. Älskade Robin kommer hem vid tolv, så ska vi åka på Mekonomen och kolla om dom har några grejer till hans bil (satans skitbilar, man ska fan va utan!!!) sen till Sundsvall och hämta syster så slipper hon åka tåg hem :)


Funderar och funderar på om jag ska beställa en slags hylla till badrummet. En såndär som man ställer bakom/ovanför toan som det är hyllor på. Tänkte att man kunde lägga handdukar där så får man undan lite från garderoben som är så jävla proppad :( Jag vet inte, den är ganska dyr också vet jag inte om det skulle bli bra. Är ju en ganska liten toalett vi har :P Ska fundera på det där, jag är sugen faktiskt!

Nä nu blir det packa och göra sig iordning. Kika lite på TV och fika nåt :) Ha det så bra alla!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tror SÄKERT att det blir fler läsare ju mer du skriver=)



Hmmm, ja jag testar vad som hellst. SKA börja simma men tre av mina vänner vill INTE visa sig i badkläder..så det får jag nog pallra mig iväg göra själv! Men ngt annat....kan tänka mig att testa vad som hellst faktiskt:)) Får klura lite...



KRAM å ha det mysigt i FRÄÄÄNsta

2009-01-29 @ 10:35:34
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du, samma här!! Jag har INTE råd med ngt träningskort, men det brukar ju alltid då å då komma kampanjveckor då det är gratis pröva på. Men sen kan man nog fråga sig till att få provträna "för att känna sig för". Sen om man börjar just där det är ju en annan femma:D



Ne, nu får det bli massor av promenader(gratis) och ny kost(LCHF). För nu jäääävlar ska jag gå ner i vikt!



KRAAAAAAAAAAAM

2009-01-30 @ 17:20:59
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback