Men hallå?

Ojj! Igår var vi till slalombacken. Kan ju säga att det var 3 år sen jag åkte sist. Jag får iallafall JÄTTEONT av mina pjäxor :( Robin han hyrde slalomgrejer och det var första gången för honom. Han var superduktig :D Det trodde jag faktiskt inte, men han verkade ha åkt hela sitt liv. Kul var det iallafall :D

Nyss kom posten. Hur förbannad ska man behöva bli? När jag slutade på Norrlands Miljövård bad jag att få ett arbetsgivarintyg. De som har fått ett sånt vet hur de ser ut. Det står antal timmar man har jobbat, utförligt.
Jag fick första gången ett vanligt intyg bara. Där nån hade skrivit ATT jag hade jobbat där. Jag ringde såklart och sa det att jag måste ha ett riktigt arbetsgivarintyg. Det är ju en stor organisation så dom måste ju veta vad fan det är. Nu fick jag ett papper som dom har fått från skatteverket där det står hur mycket jag har TJÄNAT under perioden jag jobbade där. VAFAN!!! Är dom helt blåsta eller? Jag blir så less. Tänk om nånting kunde gå in nån gång!!!

Kommentarer
Postat av: :)

Jag är bäst i backen ! :D

2009-01-26 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback