Måndag

Men fyfan va tråkigt man kan ha! Har inte varit ut på hela dan, jo jag har det. Men inte vi, vi skulle ta en promenad men det blev aldrig av. Jag har ont i huvet och är jättetrött men jag vill ut!!! Jag vill inte gå ut ensam, det är mörkt och tråkigt. Jag vill bara ut härifrån!!! Sola var också ett alternativ..

Var på arbetsförmedlingen idag, usch! Jag gillar inte det där stället, dom är så konstiga där. Och jag vill inte gå i nån jävla grupp likadan som den man kommer in och säger : - Hej! Mitt namn är Erika och jag är alkoholist.
Näe, jag önskar det var som förr.

Har städat idag iallafall och älsklingen min har hjälpt till. Duktig! Jag har också uträttad de ärenden jag kunde, så dagen har börjat bra. Det enda som fattas är lite motion i det nya livet. Men den motionen lär inte infinna sig detta dygn...skit!

Datorer är nog ändå inte så bra för själen trots allt....

Kommentarer
Postat av: Linnea

kom hit!! =) Jag e sällskaps sjuk typ jämt!:)



Kraam!

2009-01-20 @ 15:42:03
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback