Glass

Nu har jag länkat några av de bloggar jag följer :) Det är bara en del, men jag orkar inte skriva alla.

Idag har jag inte gjort så mycket. Handlat har vi iallafall gjort så det går knappt att stänga kylskåpet :P Köpte god glass på Lidl förut och nu mår jag illa. Lite för mycket av det goda kanske. Imorn ska jag på arbetsförmedlingen 10.00! Fy för det, jag vill inte ens dit. Tråkigt värre. Funderar på om jag ska gå och lägga mig snart, somnade i soffan förut så jag är inte lika trött längre! Skit också.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tja Tjejen! Har tänkt skriva flera ggr. Men aldrig kommit mig för! Men tusan va fint ni fått de i lägenheten! Är allt bra med dej? Kram

2009-01-21 @ 09:01:18
URL: http://theworldbychu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback