Fredag :)

Fredag igen :=) Idag vaknade vi vid 10, klev upp i lugn och ro och gjorde oss iordning. Sedan var det dags för en match i Birsta. Alltid lika jobbigt och för det mesta tråkigt. Jag gillar att handla men inte när det är så mycket folk och man är stressad. Vi fick iallafall ihop nästan allt som var tänkt vilket är skönt :)

När vi kom hem åkte Robin raka vägen på jobbet och jag somnade i soffan. Vaknade precis till tvättiden som tur var. Men snacka tvätthög. Jag orkade knappt få ner allt och jag har mer kvar som jag ska ta med nu....usch.

Jag borde dessutom diska, baka mina muffins, laga mat och se Lets Dance under tiden jag tvättar. Ibland är livet rätt stressigt ändå.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback