Flyg er kos, baciller!!

Åkte som sagt hem i torsdags. Hämtade upp syrran i stan och åkte iväg. Gjorde inte så mycket alls, Robin fixade in lite spel till pappa på datorn och vi fikade mina fina muffins :)

Igår fyllde farfar år. Vi fick smörgåstårta, födelsedagstårta och massor med kakor och bullar. Mätt så man nästan sprack som vanligt efter det :P

Var väldigt nere ett tag men det känns bättre idag. Tror jag kommer bli sjuk, men hoppas på det bästa och försöker ignorera symtomen lite, vill inteeee!!

Justja, farmor och farfar hade tagit hand om en katt. Han var tjock! Han var gosig, slickade mig i ansiktet som en hund :O Haha, söt och go va han.  VILL HA!! :)

Vet inte vad jag ska göra idag, Robin jobbar till 4. Blir nog inte nånting speciellt alls idag, kanske en promenad?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill oxå ha en tjock gosig katt! =D

Har funderat på det i en vecka nu, men sen funderar jag på om man blir för låst....vill inte bli "för låst" heller.



Kramen

2009-01-31 @ 13:08:54
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback