Än är inte veckan slut :)

Denna vecka har jag gjort mycket, jag är så stolt och glad över det :) Känns verkligen som man måste passa på att hinna med så mycket som möjligt, man vet ju aldrig vad som händer.

Måndag: Syster hade sovit över, vi var ut och gick på dagen med Robin och uträttade en massa ärenden :) Sedan åkte vi med bussen in till stan och Linn gjorde oss sällskap. Jag handlade sånt som jag tänkt göra länge och fick äntligen det gjort. Sofia åkte med tåget hem till Fränsta och jag och Linn tog bussen in till Birsta, gick omkring där lite och tillslut åkte vi hem igen. När jag kom hem hann jag inte mer än sätta mig vid datorn så var Linnea och Max utanför fönstret :) Vi gick en ganska lång sväng, sedan följde dom med upp och kikade hur vi bor :)

Tisdag: Robin vaknade och sa att: - Nu ska vi åka och köpa arbetsbyxor till mig. Sagt och gjort, vi åkte till Jula och köpte ett par från Blåkläder. Riktigt snygga :) Upp med julgranen och allt julpynt på vinden, skönt att ha det undanstökat :) På kvällen gick jag och Linn ut och gick, det blev en ganska lång promenad då också, riktigt bra OCH skönt! Robin kikade in hos dom sen när han hade slutat och vi fick fika där, blev kvar till lite före 12 :) Åkte hem och stekte lite korv och åt när pappa sedan kikade in :)

Onsdag: Usch! Tvättid klockan 7!! Upp mot min vilja och slängde in i maskinerna, gick sen upp och la mig och hann somna en halvtimme sen var det dags att gå ner igen och hänga tvätten och slänga in en till maskin :P Vilade mellan tvättningarna och fick tillslut sova från halv 10 till 12 :) Klev upp och stekte köttfärsen så den inte skulle bli gammal, duschade och gjorde mig iordning och hämtade tvätten vid halv 2 :P Haha, vår tvättid var slut 12. Men ingen hade bokat den andra tiden och vår tvätt var inte torr så jag lät den hänga. Men nån suris hade slängt ut alla våra kläder sen när Robin var ner och hämtade :(
Robin skjutsade mig till Birsta och där träffade jag Linnea och Max igen :) Vi gick omkring lite och kikade sen skjutsade hon hem mig :) Tack! Sanna kom på kvällen och vi kollade på TV och så, jag var så trött så jag var nog jättetråkig.

Torsdag: Fick skjuts in till Sundsvall där jag tog tåget hem till Fränsta. Mamma fyller år. Sofia och jag kollade på Desperate Housewives <3, sen kom mamma hem från jobbet. Grattade henne och åt middag. Farmor och farfar kom och strax därefter mormor + mostrar. Så vi fikade och åt tårta hela kvällen :) Vid 10 tiden kom Robin som hade jobbat. Och slutligen vid halv 1 kom pappa hem :P

Fredag: Vaknade vid halv 12! Framsteg, annars vaknar vi 12. HAHA! Pappa fick för sig att åka till Birsta och köpa nytt grafikkort till datorn, så jag och Robin hakade på. En snabbsväng bara, sen in och hälsade på min nyfödda tremänning, 4 dagar gammal :) Sööötis :D Dom andra tremänningarna är söta dom också :) Mormor fyller år så dit ska vi gå efter vi har ätit. Sedan blir det Let´s Dance och mys :)

Tråkigt som fan för er att läsa om min vecka i detalj, men jag mår bra av att göra saker och jag blir så glad av att jag verkligen har utnyttjat tiden den här veckan, har ju nästan inte ens haft tid att kolla på mina serier :)

Imorn kanske kanske man blir barnvakt och söndag blir det nog grillning :) Ha en trevlig helg alla!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback