2 Januari 2009

Jag bryr mig om dig!
Trots att jag får negativa ord och känslor tillbaka så bryr jag mig.
Jag försöker ge dig det du behöver, ge dig det du vill ha.
Jag försöker få dig att se mig, älska mig?
Det kanske är just det, gärningarna - det man gör,
som visar att vi älskar någon, tycker om någon.
Ord är egentligen meningslösa, men jag säger det ändå,
säger det för att få höra det tillbaka...
Jag försöker ta hand om dig, göra dig gott och göra det som är bra för dig, då du inte orkar själv.
Jag bryr mig om dig - för att jag älskar dig!

Det var nån tönt som hade skrivit det där.




Iallafall så spökar det här. Jag blir mer och mer övertygad! Det är ju inte Molle som ligger och fnyser med näsan, han är ju inte här? Och det är definitivt inte någon inne på vår toalett nu och spolar i kranen? Jag stängde ju dörren, varför drar det kallt på min fot?
Ja, jag tror nog på spöken. Spöken och spöken, inte såna med vitt lakan och grejer utan jag tror man kan finnas kvar efter man gått bort. Iallafall en del. Eller jag vet inte. Jag orkar inte tänka, orkar ingenting. Jag tar ju ut alla mina krafter på annat!



Har du märkt hur glad jag blir om jag får höra nåt fint? Eller bara en kram sådär, en spontankram......






Kommentarer
Postat av: Linnea

Spökar det hos er???!!! Ahhh, häftigt!:D



Kram//Linnea

2009-01-03 @ 17:07:04
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du, sötsnöre...jag tycker det där var en fin dikt. Så de så!



Var skönt att få litet livstecken från dig.

Å ska bli skoj att träffa dig snart. Har ju en hel del att updatera om... :S



Ser ju även att du fixade bloggdesign bytet galant!

Äre verkligen bara jag som faller in i kategorin dumbo? XD



Stora kramen å sov gott! /L

2009-01-09 @ 00:27:26
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men va bra att det inte var hos er då! Ingen som dog hoppas jag :S



Ha det så bra så hörs vi snart! Puss

2009-01-11 @ 20:56:24
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Linnea

TACK för ikväll, jättemysigt! Vi får ta en LÅÅÅNG(längre) prommis en annan dag=)

Kanske du har lust att äta tacos med oss på torsdagkväll???! Lukta ju så jäääää*** gott i erat trapphus:)

Max höll på att somna i bilen hem menhan tyckte det var skoj att hälsa på dig sa han sen:)



Kramen på dig och så syns vi snart igen. Vi får VRÅLsnygga till oss;) Hahaha. kram!!

2009-01-12 @ 21:24:09
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ååå typiskt, men jag tänkte torsdag mest för att pengar kommer rasslande in på kontot. Om du har lust och möjlighet e du välkommen imorn(Har no plans!), fast då har jag inget exklusivt att bju på=)

Annars kommer det fler dar:)

Stoor kram!

2009-01-13 @ 00:37:51
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback