Tisdag

Vilken härlig dag, hittils :) Solen har kikat fram och jag blir så pigg och glad av det!
Vi sov väldigt länge idag, konstigt tycker jag.. Robin åkte och skulle handla reservdelar men dom hade inga, skit också. Så han tog tag i andra saker med bilen istället, men det var problem där också. Ja, kära ni. Det är bättre att vara utan bil helt! Eller så skaffar man en ny bil, men man behöver inte alltid ha tur med den heller. Svärföräldrarnas bil är ca 8 år gammal, oj va gammalt det lät. Det är en 01:a iaf och det låter inte gammalt men 8 år är ganska mycket men ja.... Iallafall, den har krånglat skitmycket för dom hela tiden och dom har nog lagt ut mer pengar på att laga den än vad den kostade när dom köpte den. SKITBILAR!!

Jag tog mig iaf en runda här på byn och tänkte att "NU SKA JAG HA ETT JOBB" men det kördes i botten redan vid första besöket. MÅSTE MAN VARA SNORKIG OCH OTREVLIG BARA FÖR ATT MAN REDAN HAR SOMMARVIKARIER?? ?  Jävla grinkärringar! Har iallafall ett hopp kvar, så jag HOPPAS!!! Ska gå dit imorn igen och se om han är där då :)

På ett ställe var det en tjej, dotter till han som äger affären iaf. Hon var också arbetslös och vi började prata lite. Visade sig att vi hade mer gemensamt än man kunde tro. Hon var trevlig och det var kul att få prata med nån för en gångs skull. :) Hon ska också på mötet på arbetsförmedlingen imorn så det blir kul att det kommer vara nån där som man iaf "känner" lite :)

Nu ska jag sätta mig vid datorn (den andra :P ) och spela The Sims innan min sambo kommer hem. Då ska han ju ha datorn och gnälla att han också vill spela. Den tönten :P Han klagade så mycket på mig som ville ha det där spelet och sa att "Jag ska aldrig installera det där skitspelet på min dator" men se vad han gjorde, och nu har han sin lilla familj med hund där i Simvärlden :P Haha!
Jadu älskling, du är nog inte alltid så hård som du tror :P

Ha det så bra och håll nån tumme för att jag får NÅÅÅÅT JOOOOB SNAAAART!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback