Solen är min vän

Men OJ vilka vårkänslor jag fick nu. Har varit på slösidan hela dagen och bara legat i sängen och sett på serier :) Kom på nu att jag hade tänkt tvätta om det fanns tvättid, men det får man ju ångra nu. Hade kunnat gå ut också, det är ju asbra väder. Men man kan ju inte hålla på å ångra saker heller :)
Samtidigt fick jag en jävla lust att åka utomlands, fyfan vad skönt det skulle vara!

Glad alla hjärtans dag då allihopa (eller vad man säger).
Har ingen aning vad vi ska hitta på, ingenting förmodligen...

Nu ska jag duscha, sen gå ut. Ha en bra SOLIG dag :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej söta! Har ni skaffar en hamster?? Å va mörkhårig Robin såg ut! färgat?



Mendu, nu var du typ 100 år sen igen som vi sågs...får penger på torsdag, så då kan man börja ta sig nånstans igen..mkt härlig sol nu framöver.

Boka in en lååångprommis snart då? :-) Jag vill oxå ner i vikt!



Kramen på dig gostump!

2009-02-15 @ 23:58:17
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback