Passa på nu mina läsare....

Som sagt, dålig på att blogga. Det är jag det!

Jag skulle vilja ha en ny design på min blogg också, kanske skulle bli roligare att skriva lite då.. :)

Iallafall så tror jag inte det har hänt så mycket den här veckan. Jag har bakat semlor och sockerkaka, varit på arbetsförmedlingen några gånger (inget givande). Jag har haft besök av min familj, tvättat och bara varit. Just nu har jag betalat räkningarna och det var inte kul alls. Kontot minskade med 7797 kronor, jajjemen. För mig är det ovanligt mycket. Speciellt om man är två personer som lever på en halvtidslön. Jomen vi tackar och tar emot, är det någon som vill ha en räkning betald?

Usch för pengar, bläääääää. Var på banken förut och skulle få ut mina små slantar, men då hade jag ju inte legget MEEED MIG SÅ det gick ju inte. Den oerhört stiliga och korrekta flickan i kassan förklarade det för mig. Att det gååår ju inte utan LEGITIMATION (med ett fruktansvärt shhh-ljud). Japp! Jag stör mig på henne, tur att jag förhoppningsvis inte behöver gå dit mer än en gång till nu!!!

Idag ska Robin försöka få till bilen. MEN BILTEMA, dom förstör våra liv ännu mer. TA HEM SAKERNA FÖR HELVETE. Hur ska vi kunna laga bilen? Har väntat i en vecka nu på dom där jävla bromsVAJRARNA (HEHE HEEEHHEHEHEE) och då åker han dit och ska hämta. Nä vi har inte tagit hem BÅDA!!! Jag dör. JAhapp, så får vänta en vecka till nu... Satan i gatan. Blir det att vi måste göra en helt ny besiktning nu så gubbarna kan leta och leta tills dom hittar nå nya fel på bilen då blir jag faan SKITLESS! 

Jag är faktiskt på bra humör idag :D OCH jag är inte arg när jag skriver även om det låter så :) Jag är mest skämtsam och ironisk :) Men det visste ni ju redan, eller HUUUR? Jag är på så bra humör att jag kan ta mig en dans här mitt på golvet! Det är ju så OERHÖRT fint väder ute :D Jag blir sååå glad. OCkså är det Lets dance ikväll,  HUR KUL Ä DÄRÅ??? Kanske hur bra som helst :) Jag är så glad!!

Nu ska jag fixa och trixa lite. Vi hörs!!



Oohhh, en bild på mig! Det var inte igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback