Oväntat



Wohoo... Igår vid 00.05 ringde min pappa. Bilen var paj. Jävla skitbilar hit och dit. Vi klädde på oss och åkte dit pappa var. Turligt nog i närheten, inte alls långt bort :) Vi fick åka och hämta lite spännband och grejer sen bogserade vi bilen HEEELA vägen hem till Fränsta. 7 mil för dom som inte vet. Det gick faktiskt riktigt bra och det var kul att komma hem till mamsen som låg och sov helt ovetandes om alla problem :P Haha! Vi stannade där (såklart) över natten och åkte hem idag. Snäll pappa tankade bilen våran full :)


Åkte raka vägen till ett ställe där Robin ska jobba lite extra, eller ja. Filura på lite :) Medans han är där åkte jag hem och nu har jag städat klart hela lägenheten :) Ska packa upp grejerna och diska om jag hinner innnan jag ska hämta han igen. Vet inte riktigt vad det blir sen. Om vi bara ska stanna hemma och se på Lets Dance eller om vi ska åka bort till Krånge och se om vi kan få till nånting med bilen iaf. Robin är ju upptagen hela helgen med annat så jag vet inte när han ska hinna med bilen. Funderade ju på om vi ska gå på bio imornkväll också så då hinner han inte heller med nån bil. Ja, det blir då aldrig som man tänkt sig med nånting nästan. (Väldigt sällan iaf.)

Nä nu måste jag fortsätta så jag FÖRHOPPNINGSVIS hinner bli helt klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback