Onsdag

Nu var det längesen jag sa något här.

I fredags var min mor och syster hit och vi lagade mat och åt :) Mysigt men mycket snö...
Lördag var Peter och Moa med hund hit och hälsade på. Vi såg lite på Melodifestivalen och åt massa gott :) Ännu mer snö..
Söndag snöade det hela dagen, jag och Robin sov mest och var slö. Hälsade på kusinerna en sväng på kvällen där även syrran var :)


Så annars i veckan har det inte hänt så mycket speciellt. Idag var jag och mamma in till Sofias skola och fick manikyr, det var jättehärligt :) Gick en sväng på stan och åt lite mat, sen buss hem igen :( Men jag bjöd in kusinerna och faster min på lite fika på kvällskvisten så det blev trevligt :) Robin säger nu att han känner sig hängig, påväg att bli sjuk. Så jag vet inte. Hoppas han slipper!!



Lite snöigt. Pizzagubben gav upp och gick istället :P



Min älskling i snöandet :)



Min älskling (igen) och den lilla MYYYYSEN :D



Det var allt för ikväll. Sov gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback