Ny vecka, nya tag..

God morgon!

Idag ska det hända grejer, det har jag bestämt! Jag tänker inte sitta och ha så tråkigt att jag får grinutbrott varje kvart...

*Jag ska ta en promenad
*Jag ska göra en hemlis :D
*Jag ska förmodligen gå på hockey ikväll

Det är ju iallafall lite mer än att bara sitta inne och deppa ikapp...
Just nu står det en stor bil från ALNÖ (fatta vinken Linnea) och brummar utanför mitt sovrumsfönster. Som tur var så hade jag vaknat innan den kom, men den stör ganska mycket. Jag hade öppnat fönstret och tänkte att jag skulle få in lite ny och frisk luft såhär i starten på veckan. Den släpper ju in ALLA avgaser till mig :( Men vad gör det? Jag kan ju öppna balkongdörren istället :)

Nu ska jag äta havregrynsgröt och se på Tv :)



Nu gör ju jag reklam för dom ;)



Tror dom suger upp skit ur hålet :P

Justja, glömde säga. Min sambo står just nu och diskar. Duktig! Massa poäng till honom :)

Ha en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahah! Nepp, jag tror Alnöbilen ville gasa ur dig ur lägan & att den ville ge DIG ett tecken att det var till ALNÖ du skulle ;-D

Ha! Där fick jag till det! =D



Jag har ju en ny lekkamrat nu...i timrå. Så jag har tänkt på dig & hur nära vi har till varann då jag hälsar på honom! =)



Ne men allvarligt, kom hit å va med tant Linnea istf att sitta hemma å deppa! Så hemsk e jagväl inte? :-)



Kramen gumman!



2009-02-24 @ 01:08:41
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åå, semla å surr, de säjer inte jag nej till! Idag vart det lite fullt upp, men va tro du om imorn? Jag sticker på långprommis 9-11. Kanske vid 12??

Jo, kära vän..jag vet ju probs'en med att ta sig hit. Jag har så jag kan åka en liiiten sväng. =)

Så hojta om du kan imörans. KRAAM!

2009-02-24 @ 19:02:41
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback