Nu ska jag för en gångs skull....

Gå in i mappen med mina bilder.
-Gå till sjätte mappen & välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
-Visa bilden på bloggen och skriv ngt om den.
-Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
-Länka till dom & låt dom veta att de är utmanad.

 

Oooohhh! Varför gjorde jag det här? Detta var nyår 2007 till 2008, mer än ett år sen, shit vad fort tiden går! Jag är inte särskilt alkoholpåverkad så jag förstår inte varför jag ser ut som jag gör. :P

Jag vet ju inte vilka som läser min blogg så den som läser är utmanad! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.freestreet.se/?r=42 -BLI MEDLEM och få gratis presentkort, mkt lätt! :)

2009-02-01 @ 13:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback