Kiwifest :D

En uppfriskande promenad med kusin Linn och man blir glad :) Hon hade med sig massa Kiwi som vi senare åt tillsammans med den andra skruttkusinen :D Spelade lite Sims också såklart :) Rooooligt!

Har tvättat idag, fan vad jag sliter. Städar, tvättar, diskar, ja jag gör massor jag :) Jag är duktig. Och jag förtjänar att säga så, ingen annan gör ju det. Jag åt pannkakor i min ensamhet, städade och tvättade samtidigt. Än en gång, jag kan :)

Tänkte vi skulle se nån film i sängen och slappa när herrskapet kom hem men jag vet inte vad det var för humör som kom in genom dörren. Så han sitter i sitt hörn som vanligt så jag tänkte ta en dusch nu så jag slipper imorn, blir så kallt om kroppen när det är minusgrader :P Sen får jag väl lägga mig i en ensam säng och sova, men det är inge synd om mig. :)


Jag klarar mig alltid, jag håller mig undan så går det nog bra :)


Sov gott alla glada (och sura, om det nu finns några såna), alla är väl glada eller hur? Som Linn sa: "Man mår så mycket bättre då" :D

Kommentarer
Postat av: lars-olof 1337

du är så dukti du :D jag behöver ju inte alls komma för att du ska städa ^^ tycker iaf du ska följa med ikv på hockeyn ist för att sitta la hemma xD

Och jusstja! vaaa glAAAA!!! :D

2009-02-19 @ 14:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback