Fredagsnöje

Har ju blivit förkyld också. Jävla skit! Ont i halsen och börjar även bli täppt i näsan och det retar hela tiden i halsen :( Skulle försöka sova en stund förut då jag hade så ont i huvet och kändes som jag hade feber. Det gick inte för det retade hela tiden i halsen. Mycket irriterande!!

Bakade en kladdkaka och gick på banken förut idag iaf. Fick efter många om och men in mina pengar på kontot, istället för i handen. Betalade de sista räkningarna och vilade som sagt några timmar. När jag vaknade satte jag igång och bakade limpor. Vi har nästan inget matbröd nu och det är godare att baka eget och BILLIGARE, så jag gjorde det :) Jag är duktig :)

Har sett på Lets dance och min älskling har kommit hem igen :) Ska smaka limpan snart och sen blir det nog sova. Robin börjar 7 imorn så för hans skull ska jag försöka få oss i säng tidigt.

Sov gott, gott folk!



Råglimpor :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, jag måste också göra matbröd nåndag... Mmm! :D

2009-03-01 @ 16:11:49
URL: http://nolin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Duktig du e jäntan! =) Å fin p kortet var du oxå=) Kramen

2009-03-04 @ 00:32:12
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback