Flitiga lisa...

Var uppe 8 idag igen :) Till arbetsförmedlingen men det var värdelösare än vanligt där.. När jag kom hem åkte jag och älskling på Willys och handlade så vi ska kunna leva resten av året... sedan in till stan och hämtade syster :)

Hon hade köpt semlor som hon bjöd oss på, tack så mycket kära syster :) Det var hur gott som helst!!
Bestämde mig för att följa med på hockey och det ångrar jag ju inte :) Skitkul att vara där ikväll!!!! HEJA TIMRÅ!

Justja, jag bakade ju matbröd också, innan hockeyn :)

Och nu är jag hemma, min älskling ligger inne på toaletten och spyr. JAG VILL INTE FÅ MAGSJUKA!!!!

Stackars min älskling :(

Kommentarer
Postat av: cathrine

Jasså du?? :P Ja jag satte mej vid datan iställe när de vart kanal byte ! ;) Bra match eller?

2009-02-19 @ 23:10:25
URL: http://theworldbychu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback