Det värsta av allt...........

Idag har vi haft fullt upp. Har hunnit med så mycket, bra!! Jag måste fortsätta ha något att göra och något annat att tänka på nu så jag slipper gå omkring och fundera på det som hände igår. Jag är ensam nu, så det kommer bli riktigt svårt att glömma. Älskling min åkte nyss på jobbet, har tvättstugan och lite disk kvar men när jag är ensam funderar jag så mycket ändå. Hoppas mamma och syster kommer fort.......

Det värsta av allt..... verkligen det absolut värsta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var att jag hade ordnat en som skulle ta hand om henne, om det bara hade kunnat berättats innan. Jag är i djup sorg.............................

Vila i frid mina vänner


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har hänt?

2009-02-08 @ 23:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback