16 poäng

16 poäng på besiktningen igår.. Vad hade vi egentligen väntat oss, otur med bilar är ju ett som är säkert här iallafall! Så vi tog tåget till Fränsta och tog hit den andra bilen istället, skönt. :) Blev mycket gjort igår, dock inte som vi tänkt oss..

Idag är det svinkallt ute och jag kollade på Eon vad nästa räkning är på och det visade 1500 spänn. Får sitta i mörkret hädanefter och göra upp en eld där man kan laga mat :P

Idag måste jag söka lite jobb, städa, tvätta om det finns tid och gå ut och gå :) 15 minus ute men det klarar jag! Robin ska fixa med bilen efter han har slutat så jag blir ensam hela kvällen tror jag. Tråkigt! Förhoppningsvis får jag mycket gjort idag. Bara jag inte hamnar på latsidan och bara ligger och kollar på serier så :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback