1 februari 2009

Är det någon som har något förslag på hur man ska göra för att få bort sötsuget? Eller ett förslag på vad man kan äta då man är så jävla sugen på nånting, utan att det är onyttigt men samtidigt gott? Just nu vill jag bara ha nåt, skulle ha smällt i mig glass eller nåt väldigt gott annars, men jag försöker stå emot. Svårt är det och jag funderar på om jag ska ta mig en bit mango men vet att suget inte kommer gå över av det heller :( GEEEE MIIIIG GOOOODIIIIIIIIS!!!!

Idag har varit en bra dag, alla har varit nöjda och glada. Är ganska säker på att det var vädret som bidrog mest till det. Blir så mycket piggare och gladare då solen kikar fram. Hoppas den fortsätter med det! :)

Nu ska vi se "Trollkarlens hemligheter"  och sen kanske kolla på nån film och sova eller så städar jag lite eller så PROPPAR JAG I MIG EN MASSA SÖTSAKER =)

Godnatt allihopa

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ät mkt proteiner och fett. Dra ner på kolhydrater. Det funka för mig som hade sötsug tidigare i livet:)



Mellis på blåbär å grädde är bra!! om du skippar socker eller använder diabets strö.



KRAMEN

2009-02-02 @ 08:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback