Torsdag

Igår hade jag en skönhetskväll. Hade en ansiktsmask, duschade med body scrub och gjorde en hårinpackning :) Vad len man blir av body scrub! Sedan hade jag lite pedikyr :) Behövdes på mina tånaglar kan jag säga, skulle vilja gå till en riktig pedikyrist eller vad det heter :P Men pengarna räcker inte till.

Då jag började mitt nya hälsosamma liv igårkväll gick jag ut och gick i över en timme idag. Måste försöka vara ute minst en halvtimme varje dag nu under hösten och vintern. Det kan behövas vill jag lova! Man blir mycket piggare. Hade jag bara legat inne idag hade jag förmodligen legat och sovit nu en stund för att jag var trött. Så ut och vistas i ljuset det är ett måste :)

Sen ringde jag till tjejen på kommunen och tjatade lite så jag ska träffa henne på måndag, skitbra! Jag tror faktiskt hon hade glömt att ringa tillbaka till mig :( Jag har kopierat arbetsgivarintyg och skolbetyg nu så det bara glöder om skrivaren :P

Och angående lägenheten så ska jag bara kolla upp med älskling om det är okej, ringde till han som bor där nu och vi kom överens om ett datum :) Så det ska bli kuuul :D

Ikväll åker jag med pappa när han far och jobbar, så då hoppar jag av i farten utanför darling så får jag soova med honom inatt :D Imorn blev det tydligen Härnösand på kvällen så jag har haft ångest över kläder nu men ja, skitsamma :P
Så nu är det kläder över hela sängen och förut var jag upp på vinden och hämtade en väska som jag tänkte ta istället för min bag som gått sönder :(
Då var det någon som tyckte att jag skulle stanna hemma istället :P Se själva! Nu blire duschen.



Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han ville följa med, men jag vill inte det. Bara du som får komma ;) Puss puss!

2008-09-11 @ 19:30:46
Postat av: Linnea

Jaa det gick skiiiitbra idag! Hela lägan blev färdigmålad idag, men dom lämna ostädat..Aja, lika glad e jag för det! Imorn jäklarns...sover vi där ettA natten:D Åååå va kul det är när man hittar asbra möblersh:)) Bestämt er för den då?:)

Var förresten å käka i timrå idag, så åkte förbi simhallen å alla inglasade balkonger! Tihi, så nu vet jag varsh ni ska bo påtungefäär:)

Stooor kram å japp vi får ses snart!:)

2008-09-12 @ 23:32:06
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback