Tisdag

Idag har jag umgåtts med Linnea och Max :) Första gången jag träffade busungen men han gillade tydligen mig. Så fort jag klivit in genom dörren och gått in i köket sa han: " Mamma, hon är min!" Haha så jävla gullig :D Så det var lyckat, var lite nervös att han skulle vara rädd för mig eller nåt men det gick ju bra :) Hjälpte till att packa ner hennes köksgrejer och så fick jag lite saker som hon skulle slänga bort. Snällt :)
Så snart flyttar dom, bara några dagar kvar. Så då får man snart komma och hälsa på där istället :) Ska bli så roligt!! Åsså flyttar ju jag och älskling snart också :) Jag längtar!

Har nyss ätit lite blåbär och äppelpaj :) Nu ska jag nog se på One tree hill eller hitta på nåt annat skoj :)

Saknar min älskling!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Å tack själv för idag sötis!:) För både packhjälpen å sällskap!! Max vråldiggade dig, haha! Tur att han valde en bra första flickvän säjer jag;) haha:)

Å tack för avledning från att köpa onyttighter på affären:) Vi behöver nog dig i familjen!:) Hoppas vi ses ngt snart, kanske laga lite käk tillsammans?! Stooora kramen å hörs ngt snart!

2008-09-09 @ 21:27:03
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Linnea

Absolut! Det tycker jag verkligen!:) Nu blir det sova som en klubbad.... :D Kraamen

2008-09-09 @ 22:46:47
Postat av: Linnea

Näää jäkla shiiit då! Man ska vara blixten när man ser ngt man vill ha på annons! Fan jag som ville ha hyllan i samma annons, damn it!:)



2008-09-10 @ 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback