Söndag

Igår var vi duktiga! Robins bil har ju krånglat en del på sistone med lampor och skit, men igår fixade han till det :) Så nu funkar allt som det ska, förutom bakluckan för den går inte att öppna :S Sedan städade vi ur den så nu är det fint!
På kvällen jobbade älskling på Olearys och då var jag hos min kusin :)

Idag har vi gjort absolut nada! Var ute och gick i skogen förut men när vi kom hem gjorde vi paj så kalorierna har inte gått någonstans! Jag hittade en lampa på blocket som jag ska hämta imorn, får se hur det blir. Funkar det inte så får vi byta, svårare än så är det inte :)

Nu ska jag försöka få med mig min nattuggla till pojkvän att sova, jag ska ju upp imorn och träffa en kvinna på kommunhuset i Timrå :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback