Pengar, pengar...

Dom bara rinner iväg, verkar som jag inte kan hålla i dom längre :S Förut var ju jag jätteduktig på att spara och så, men nu känns det som jag inte bryr mig längre. Jag mår inte dåligt heller av att jag slösar, känns bara mest som att jag unnar mig saker och att jag är värd det :) Hur som helst så MÅSTE jag spara framöver för nu har vi skrivit på och skickat in kontraktet på lägenheten så då när man får fasta kostnader varje månad behövs det ju finnas pengar på kontot!

Robin har ju som sagt köpt ett hemmabio-vrål-värsting-system med en 12" subwoofer som låter kalas :D Både han och jag gillar ju det här med bas så det kommer nog inte bli lätt i lägenheten :P Tänkte på att det kanske inte är så stor idé att ha en sån stor bas när man bor i lägenhet men man får väl spela på dagarna och inte på nätterna :P

Vi har varit en hel del i Birsta den senaste månaden. Älskling har handlat saker till sin helikopter och jag har köpt en massa massa olika grejer :)

Idag var vi på Spa på Södra Berget. Det var jätteskönt! Fick ett par underbara tofflor som jag aldrig kommer ta av mig!!

Nu ska vi se Prison Break och sen ska jag nog se One Tree Hill, förmodligen i min ensamhet... ÅÅåhhh vad bra det är :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Heeeej! Grymt tillfredställande att shoppa...I KNOW!:P Ååååå, va kul då e den eran snart då!! Jag får nycklarna till min om 9 DAGAR!:D Whiiiiiiiiiiiiiiiieee:) Hoppas vi ses snart! Stooora kramen!

2008-09-03 @ 09:11:31
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback