Pang!

Så var man sjuk igen då! Fattar ingenting, imorse var jag ju som vanligt förutom lite konstig i halsen. Tänkte att det kanske var för att det var kallt inatt men nu förstår man ju. Hur kan det bryta ut så jävla fort? Sitter här under täcket med pyjamasbyxor, t-shirt, tjocka strumpor, tofflor och morgonrock på det. Fyfan vad jag fryser!! Dessutom var jag ju sjuk nyss, varför igen? VARFÖR JAG??? Och jag som ska ha inskolning imorn! Helvetes jävlar!

Iallafall, idag var vi in till Timrå och skrev på papper för att jag ska kunna jobba där. Efter det så åkte vi till Birsta och dit kom mamma sen. Åt med henne och kollade i lite affärer, sedan åkte hon tåg hem så jag kunde ta bilen. Åkte sen till Härnösand och köpte en lampa, sen till Robins kompis och fikade lite. Väl där känner jag hur det bara blir värre och värre, tillslut kunde jag knappt hålla ögonen öppna när jag satt där i soffan. Då tyckte jag att det var dags att åka hem. In på coop och köpte en vitlök och smör, hem och smälla i sig lite vitlökssmör på hårdbrödmackor och fortsätta frysa som små pingvinbebisar när dom ramlar av pappans fötter!!!! (dom dör av köld)! Fan va less jag är! Men den här skiten kommer inte vinna, jag ska åka dit imorn och göra min inskolning, så det så!

Jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback