Ombyggnation!

Bygger om bloggen lite, inte klart ännu!

Sitter och tittar på Idol och jag måste medge, trodde faktiskt inte att det skulle funka när dom bytte jury så jag har liksom inte brytt mig om att kolla nåt. Men det är fan bättre nu. Så det är faktiskt kul :)

Sen ska jag ha lite mys med mig själv och duscha, smörja in hela kroppen och bara skämma bort mig :)

Så imorn åker jag nog till min älskling :D Äntligen! Efter bara 4 dagar är det tråkigt utan honom, älsklingen min. Puss på dig :)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Å Najs med förändring på bloggen!:) Tycker oxå det är skitmysigt med hösten! Just det där du skrev om luften. Ring å tjata nu:)Kraaaaamen!

2008-09-10 @ 23:12:53
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Linnea

På jobb-tanten:D Fast du skrev det i inlägget före detta tro jag:)Fast jag mena att du skulle ringa imorron å inte nu. hahah:) Kram å sov så gott!

2008-09-11 @ 00:23:40
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback