Nya grejer :)

Lite dålig bild men jag orkar inte ta om den!

Nu ska vi se lite av det jag köpt den senaste tiden :) Är mer, men jag vet inte vart jag har det och har glömt vad jag köpt och så vidareeee....

* Sängbord, Malm från IKEA
* Blomma, fått av pojkvän :)
* Kruka, Gårdsbutiken
* Svarta örngott, Åhléns
* Massageolja, Åhléns
* Band till telefonen, Telia
* Tandborstfodral, Åhléns
* Pincett, Kicks
* Godis, Gårdsbutiken
* Ljus, fått av svärmor från partylite. Har beställt en massa som kommer senare :D
* Korthållare till pojkvän, Kallings
* Komihåg tavla, Akademibokhandeln
* Del av hemmabiosystem (högtalaren) inte jag som köpt :P, BRL
* Underbara tofflor, Spa maskrosen





Chailatte, hur gott som helst!




Mina nya skor :)




Skattkistan

Det var allt för ikväll! Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback